Klachtenregeling VDH Belastingadviseurs
Inleiding
VDH Belastingadviseurs hecht aan tevreden relaties en wij werken daarom voortdurend aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u om ons dat zo spoedig mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Telefonisch oplossen klacht
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost. Wij verzoeken u daarom eerst (bijvoorbeeld via ons telefoonnummer 088-0444300) contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Schriftelijke klachtenprocedure
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan per e-mail aan: info@vdh-ffa.nl of per post aan: VDH Belastingadviseurs, Postbus 68, 1540 AB Koog aan de Zaan. .
Wij streven ernaar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van een klacht inhoudelijk te reageren; indien dit niet lukt wordt u ingelicht over de reden van het uitstel en wordt een schatting gegeven binnen welke termijn wij verwachten te kunnen reageren.